Den som väntar på nå gott...

V 42 kliver jag in i idag!!!

Jag har nu alltså gått 41 fulla veckor och nu kan jag säga att jag verkligen är otålig.
Vaknade upp 3 i morse, var kissnödig och hur trött som helst men eftersom att det fortfarande inte har hänt något så blev jag pigg av alla mina tankar och nästan låg och väntade på att det kanske kunde hända någonting men neeej då.
Somnade inte om fören ca 4:30 igen. :/



Ser väldigt seriös ut haha... Kanske sista magbilden nu då?...

Sammandragningarna som jag fick igår höll i sig i kanske 3 timmar sen avtog det och blev som vanligt igen. Väntade på att det kanske skulle sätta fart igen men det gjorde det inte. Har inte känt något annat heller som kan tyda på att förlossninen är på g..
Det börjar att bli lite frustrerande nu och jag vill verkligen inte behöva gå över så långt så att dom måste sätta igång mig.

Men men den som väntar på något gott som sagt.. :)


Igår blev vi bjudna på tacos hos svärmor eftersom att Helena fyllde år. Själv fick jag slänga ihop en tårta åt henne eftersom att dom inte hittade någon att köpa på affären.
Så igår åt jag nog för 3 personer haha.. Det blev mycket gott.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir en dag man tar som den kommer. Pyssla lite här hemma säkert.


Ha en bra dag!!
Kramar..


Kommentarer
Postat av: therese

FIN DU ÄR gumman!!

Ja!! Jag blir jätte glad om du vill höra av dej om det händer nåt- vill absolut veta. Jag vill inte höra av mej å fråga hela tiden heller då jag tänker att det kan kännas lite påfrestande!!



2010-12-01 @ 13:40:40
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0