Den kända familjebubblan! :)


Hej på er alla.
Hoppas att ni har haft en riktigt god jul och många fina dagar!
Själv har jag haft det alldeles underbart. Jag har varit med nära och kära, haft fullt upp men ändå tagit det lugnt. :)



Mina älsklingar! <3




Anledningen till att det inte har blivit av att blogga är ju flera saker. Det har ju såklart varit mycket nu innan jul, det ska handlas och planeras mm. December är ju en månad då man har ganska så fullt upp men så har jag ju också befunnit mig i den kända "Familjebubblan" men har börjat landa nu och kommit in i det här "nya" familjelivet. :)
Det är verkligen heeelt underbart att ha lilla Kevin här. Men det är ju en stor förändring i livet att få bebis.. Allt måste planeras i minsta detalj i stort sett. Benny har varit hemma hela tiden och blir hemma till i Januari så det är ju helt underbart att ha han hemma.. Han är ju till riktigt stor hjälp måste jag säga.
Det som kan vara lite påfrestande är amningen. Kevin äter väldigt ofta så det är väl det enda som kan vara lite jobbigt, det blir ju svårt att planera in saker när man ska amma så ofta och speciellt om man ska iväg kanske till mora. Man kan ju inte sätta sig var som helst och slänga fram tuttarna nu när det är vinter och man vill ju inte amma var som helst heller. Men det är ju så mysigt att kunna amma och det fungerar ju bra. :)
Barnmorskan sa att han äter nog så ofta för att han ska äta upp det han förlorade i början och att det säkert blir mer sällan snart. Får hoppas på det då :)



Mammas lilla charmtroll! :)


Jaha snart är det nyårsafton och slut på detta år. Vad fort det går!!
Vad har ni för planer på nyår då?
Vi har ingen aning än vad vi ska göra.. Efter nyår tar jag nog tag i bloggandet igen. Känner mig lite lat för att blogga just nu så några dagar till med ledighet tar jag nog :)


Jag önskar er nu ett GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING!!!
Så återkommer jag år 2011! :)

Love you all!
Många kramar till er ifrån mig!


PS: Inga nyårslöften är sagda här inte. Har ni några??



Kommentarer
Postat av: therese

Jag grunnar på mina löften :) Så fin han är lilla Kevin!!

2010-12-28 @ 23:57:30
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Matildan

Åh vilka fina bilder på dig och din underbara familj! Tack för senast, det var supermysigt att träffa er!

Kram!!

2010-12-29 @ 07:45:39
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud så vacker han är! Eller ja, det är ni ju allihopa! :)



Kram på dig, och god fortsättning! :)

2011-01-02 @ 13:18:13
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Therese

Förresten- på bilden här ser du ju helt vanlig ut ;) Ser inte alls ut att ha särskilt många kilon att tappa!! Ville bara säga det!! :)

2011-01-07 @ 23:48:39
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0