Tvättar rent! och kluven...


Har klivit upp och ätit frukost, lämnat Saga på förskolan och håller just nu på att göra rent barnvagnen!!
Har tagit av dom delar som går att ta av och stoppat in det i tvättmaskinen och resten skurar jag för hand. Det är en konstig känsla jag har om denna barnvagn. Men det är väl för att någon har haft den före, att den är begagnad som jag tvivlar. Det känns inte helt rätt och den känns inte som "våran" JJag kommer ihåg precis hur det kändes när vi köpte våran första vagn till Saga.
Allt kändes så spännande och nytt. Vagnen var så himla fin och praktisk och lätt på alla möjliga sätt. Den kändes riktigt stabil  och säker.
Hittills med den här vagnen så har jag inte känt någonting förutom att "den duger säkert" Konstigt va?? Den känns också klumpig och den är dessutom väldigt svår att fälla ihop och få in den i bilen vilket jag känner att jag vill att det ska gå så lätt och smidigt som möjligt..

Jag är självklart överlycklig och tacksam över vagnen samtidiigt som jag känner att jag skulle kunna kika efter någon annan och försöka att få den här såld...
Jag har ju sån konstig känsla bara vad gäller denna vagn. och jag gillar inte att känna så.. Det är ju också det som är nackdelen med att köpa begagnat att det inte finns någon ångerrätt..
Men men jag kanske ångrar mig och känner att det blir bra i alla fall när jag fått tänka och känna efter lite.

Nej jag får helt enkelt fundera vidare på detta, hur jag ska göra..
Nu ska jag ta en dusch.

Ha en bra dag!
Kramar...

 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0