Tråkigt utan kamera!!


Äntligen så har jag jobbat klart min jobbiga vecka! Nu är jag ledig i morgon och sen jobbar jag 3 dagaar för att sen vara ledig 3 dagar!! Det ska verkligen bli skönt :)
Det har varit dagar med kaos och stress och tvärtom så nu är jag riktigt mörbultad känner jag.

Jag ringde hit min lillebror tidigare för att han skulle hjälpa Benny med att ta ut garderoberna ur Sagas rum och jäklar vilken skillnad det blev på rummet nu.. Det kändes  sååå mycket större på en gång!!
Men så såg jag att det var ju flera lager med tapet som dom har tapetserat runt om garderoberna så jag vet inte hur jag ska göra.. Det kommer ju att synas fast man slipar ner och målar om så då måste man ju ta bort alla tapeter! Så nu antar jag att jag får gå till orsa bostäder ändå och få tapetserat.. *suck*

Men i alla fall så kommer det nog att bli jättebra när det är klart där inne sen :)
Jag hade ju velat ta kort och lägga ut på hur det såg ut med garderoberna och när dom var borta men det är ju så tråkigt att kameran har strejkat helt och hållet nu.. :(
Det blir ju att skaffa någon ny men vilken djungel av kameror det finns då..

Imorgon ska jag till barnmorskan kl 10:00  så inte får jag sova så väldans länge på min lediga dag.. Sen vet jag att dagen kommer rulla på med allt möjligt som måste göras. Men så är det ju när man vill fixa i ordning det mesta innan man blir "för stor" och bebisen kommer. För sen kommer jag att vilja fokusera den mesta av tiden på min underbara barn :)


Har ni haft en bra helg?

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!



Vilken fin blogg du har! Hittade den av en slump när jag var inne och sökte på gravidforum. Kram/Tove

2010-08-10 @ 09:12:56
URL: http://blogthebaby.wordpress.com/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0