Prinsessan har åkt <3


Hej på er en ny och vacker dag. :)
Idag är jag som dagen tror jag haha. Dagen började bra och jag var på glatt humör som dagen solig, varm och fin med med mörka moln lite här och var som att det var något på gång.
Jag åkte hem på lunchen för att hoppas på att hinna med ett hejdå till min lilla sessa innan hon åkte och det hann jag :)
Igår vart det nämnligen bestämt att hon skulle få skjuts upp till Bollnäs av sin morbror för att åka och hälsa på hennes mormor och morfar som campar med husvagn där uppe. Hon skulle bli kvar där tills i morgon egentligen men nu i sista sekunden så blev det ändrat så att  dom skulle ligga kvar i 2 nätter istället så att dom hann med lite med Saga.
Gissa om hon var glad? :)
Efter att hon åkt så gick solen i moln och har varit i moln sen dess, kanske det blir regn??
Som mitt humör. Det svängde om direkt efter att hon åkte till det sämre. Kanske för att jag inte har fått prata ut om mitt utbrott igår, och kanske för att han sitter och spelar tv-spel idag också. Jag menar bara det att jag åker ju faktiskt hem på min lunch dels för att äta något men mest för att träffas en stund men det går ju inte att umgås eller prata med någon som sitter vid ett tv-spel!!
Och så beror det väl på att det nu blir ensamt utan prinsessan här hemma! <3



Lillskruttan för 2 år sedan när hon var ute med husvagn med mormor och morfar.


Tro om jag kanske ska få lite gjort när jag kommer hem sen? Och mat har väl inte planerats antar jag så det får väl kanske bli en pizza idag..
Det kan ju vara gött med såna dagar också :)
Hem till mamma måste jag och vattna hennes blommor i alla fall..


Hoppas inte att mitt humör fortsätter som vädret om det nu ska bli regn??? :)


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Jag tycker helt enkelt att du ska pallra dej hit nån kväll, dricka te å prata skit. När Jack har somnat. Ta Saga med dej så kan hon å Leon hoppa studdsmatta!!

2010-08-03 @ 20:57:15
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0