Planerar så att jag blir galen!!


Hej på er..

Helgen är snart slut och jag har bara varit hemma, gått i myskläder, skitit i att sminka mig och bara tagit det lugnt dom här 2 dagarna jag har varit ledig för nu till veckan kommer en riktig långvecka så att jag ska jobba alla dagar utan 1 *suck*

Idag har jag planerat och möblerat i mitt huvud så jag nästan blivit galen!! Jag har vissa saker som jag känner att jag vill ha i ordning innan bebisen kommer och jag vill börja nu!
Jag har 2 stora klumpiga garderober i Sagas rum som jag vill ha ut därifrån eftersom att dom tar upp nästan halva rummet och det blir så svårmöblerat men då är det ju så att dom som har tapetserat har tapetserat runt garderoberna "PUCKON" vilket betyder att vi måste tapetsera/måla om där inne men då funderar jag på om vi inte ska be om att få ny golvmatta på samma gång eftersom att all skit syns på den som är  nu och det är gammla fläckar och tuschpenne-teckningar som ej går att få bort..

Jag har tillbringat hela dagen idag åt att planera och sitta på ikeas hemsida och kika på olika möbler som kan förenkla det hela lite med förvaring!! Förvaring som är sååååå  viktigt när man bor så här trångt.
Jag har gjort en lista och summan vart inge rolig alls men det behövs ju.

Eftersom att vi har en del möbler som står undenknuvade så har jag lagt ut lite på blocket som jagg hoppas att få sålt så kan dom pengarna gå till ikea kassan. Men sen har jag ju också en massa annat som jag skulle behöva få iväg som jag skulle vilja ha loppis på.. Hoppas att jag hittar en lösning att få iväg det.. Det bästa hade ju varit att få sälja av mig på någon annans loppis eftersom att jag bor så dumt och inte kan ha det själv..


Nu vill jag bara sätta igång här hemma känner jag men det är ju en del att vänta på.. Ska vi få omgjort i Sagas rum så måste vi ju ut med alla saker i hennes rum haha. Ja vi får väl ha vårat vardagsrum och hall fullt antar jag :D

Jaja det visar sig hur detta slutar. 1 sak i taget! även om jag vill att allt blir gjort nu!
Jag får väl besöka orsa bostäder i morgon och höra med dom om tapetsering och mattläggning. hoppas att det kan hända ganska snart i alla fall.


Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0