Mätt & belåten :)


Hallå där..

Sitter hemma hos min mor och far mätt och belåten :P
Vi blev bjudna på dillkött och det tackar man INTE nej till :) En av min absoluta favoriter inom husmanskost. Kokkött är nog det bästa som finns tror jag..
Jag har setat och smält maten samtidigt som jag har bollat med ballong med Saga och nu blev det en gammeldags chokladboll som efterrätt.

Mat är väl livet på många sätt :)

Är det några som kan laga mat så är det mamma och pappa. Dom kompletterar varandra på olika maträtter och det blir alltid supergott!


Idag fick jag barnvagnen såld också. Det var ju skönt och en lättnad. Det var lite roligt för att den som köpte barnvagnen bodde på området precis nedanför oss :)
Så nu är det bara invänta våran nya vagn som det kan ta 2 veckor innan den kommer *längtar*


Nu ikväll blir det myskväll eftersom att Benny åker iväg på jobb i morgon. Saga är ledig på måndagar så då får hon väl vara vaken lite extra hon också.
Sen blir det dom vanliga runtinerna till veckan igen med förskola och att ta tag i lite saker hemma. Det blir lite lugnare när inte Benny är hemma också, mindre "måsten" på något vis.
Så det blir att hinna med lite mera viktiga "måste" och hinna umgås med någon vän kanske :)

Jag ska ta tag i lite kläder hemma och gå igenom som fina Therese skänkt. Både kläder till Saga och mammakläder till mig. Jag har inte hunnit med att gå igenom dom än men i morgon blir det nog att ta tag i dom.



     

Therese för att du var snäll och tänkte på oss :)
Kramar till dig och din fina familj!


Ha en fin kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: therese

Det va sååå lite, hoppas bara att det kan komma till användning =) Kram på dej. Hälsa familjen!

2010-08-29 @ 21:40:13
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0