Lika fattig igen!


Jaha då var pengarna borta lika fort som dom kom in som vanligt.. Tänk att man jobbar och sliter och vad får man för det, jo betala räkningarna sen är det inte mycket till övers.


Idag blir det en tur till mora efter att vi hämtat Saga.. Hon växer så fruktansvärt fort nu så igår när jag tog fram ett par relativt nya jeans som det inte alls var länge sen som hon hade på sig så var dom helt plötsligt korta i benen och hon fick inte igen dom utan att dom satt tajt och obekvämt.
En bra jacka skulle hon också behöva. Stövlar fick hon av mormor och morfar. Jag som trodde att hon kunde ha sina ett tag till men nej då, helt plötsligt kom hon och talade om att hon fick skoskav och att hon måste ha nya.

Ja som sagt, hon är i behov av lite nytt så det blir väl en tur så får vi se vad vi hittar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hämta min far som ska hjälpa oss med att få in lite saker i Sagas rum igen.


Ha en fin dag <3



Kommentarer
Postat av: therese

Jag har en fiiiin grön jacka till saga mm. Kom förbi å plocka grejerna!! Jag vet ej om jag hinner ungås nåt men ta hem å gå igenom vad hon kan ha nu, sen å vad ni vill kasta. Men jag ska hämta barn om en halvtimma!! senare? smsa mej

2010-08-27 @ 11:08:45
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0