Kanske barnvagnsköp i morgon...


God kväll..


Min mamma ringde till mig i morse och sa åt  mig att kika på blocket på en barnvagn som hon sett för 1500:-
Jag som är väldigt kräsen av mig vad gäller vissa saker gick motvilligt ut på blocket men efter att ha sett den och Benny också tyckte att den var fin så ringde vi upp mamma..
Mamma sa nämligen att dom skulle betala barnvagnen om vi velade ha den och riktigt lyckliga var vi över det. Vi har ju annars tänkt att vi ska köpa en ny vagn.
Vi har kollat på en cresentvagn som vi blev storförtjusta i.





Men det kostar ju en hel del med ny vagn och begagnat duger nog bra det också. Det är väl bara det att jag som sagt är väldigt kräsen. Jag tänker på barnets säkerhet och är rädd för att en begagnad vagn går sönder och det är ju ingen garanti när man köper begagnat heller.

Men mamma ringde på vagnen men det var någon som skulle kika på den innan och skulle inte dom ha den så skulle säljaren höra av sig vilket han aldrig gjorde tyvär.
Vi har varit ut och kikat lite mera och vi fick syn på en tuff vagn i leksand för 1700:- istället.
Mamma ringde på den men då sa säljaren att det var en där också som skulle kika på den efter löning men mamma sa då att det är väl först till kvarn och vi kan ju komma i morgon och köpa den. Efter lite funderande så gick säljaren med på det så i morgon åker vi och kikar på den :)

Håll nu tummarna för att vi får den! :)


Idag har jag haft fullt upp. Eftersom att det är min första arbetslösa dag efter att ha sommarvikarierat så måste jag ju anmäla mig på arbetsförmedlingen och till jobbcoachen igen så jag har flängt lite hit och dit, har varit till mora och så har jag handlat på MAXI sen var det bara att åka hem på en gång för att Benny hade tid till vårdcentralen eftersom att han fått tillbaka lunginflammationen *stackaren*
Efter det blev det att äta chiliconcarne igen hos mamma och pappa eftersom att dom gjort så mycket och sen iväg till mora åter igen för att röntga lungorna på sjukhuset *pust*
När vi kom hem var klockan så mycket att det var dags för Saga att lägga sig eftersom att stora tjejen börjar förskolan i morgon!! :D
Och klockan 20:00 hade fångarna på fortet premiär igen efter alla dessa år :)

Nu är jag helt slut och ska nog krypa ner i sängen jag också.. Jag måste ju följa sessan i skolan i morgon :)


Sov så gott!
Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0