Nytt i hallen.


Ja det blev ju som sagt IKEA helen som var och då fick vi också med oss en helt oplanderad möbel.. Som vanligt så möblerar  jag i min hjärna och ser resultatet framför mig så jag fick ju lov :)

Länge har jag funderat på vad jag ska göra i hallen när man kommer in. Jag har en "kavaljer" som det kallas som man hänger kläder på och så har jag bara haft en skohylla rakt fram men jag har inte vetat vad jag ska ha ovanför skohyllan.
Det är ju så tråkigt med bara en vägg och en spegel har jag redan på annat ställe i hallen. Jag hade tänkt om jag skulle sätta upp någon fin hylla ovanför bara med lite fina saker på och min välkommenskylt ovanför eller under och när vi var på IKEA så hittade jag en passande hylla som vi tog och var på väg att köpa Ända  tills jag gick förbi denna skönhet haha.
Jag såg framför mig som sagt hur det skulle bli men det blev bättre än så :)











Det blev alltså ett skoskåp att gömma alla skor i :)

Ibland känner jag att jag håller på att bli galen på alla skor som står överallt och det ser ju så stökigt ut men nnu slipper jag det :)
Känner mig jättenöjd med inköpet i alla fall..
Nu känns det redan mycket mer ombonat i hallen direkt man kommer in och första intrycket har förbättrats 100%


Just nu sitter jag och vilar mig efter att vi har haft fullt upp med att rensa ur ALLT i sagas rum *puuh* Dom ringde nämnligen tidigare idag när jag var på jobb och sa att dom kommer och lägger golvet i morgon.. Skönt ska det bli att äntligen få lite omgjort där inne..
Men jag hoppas att jag får tapetserat också på samma gång. Jag har inte hunnit bestämt tapet än pga att orsa bostäder har tapetkatalogerna utlånade men jag var i alla fall in där idag och sa det att det är väl lika bra att göra båda sakerna på en gång medans vi har allt utplockat ur hennes rum..

Så nu har vi 2 rum i 1 haha. Hela vardagsrummet är kaos och lite i vårat sovrum. Sagas madrass har hamnat på golvet brevid våran säng så nu är hon glad när hon får sova inne hos oss :)

Nu är jag ledig 2 dagar!! JIPPI!
Men jag har väl fullt upp ändå. En sak är då säker, att ikväll så blir det ett bad och en god kvällsmat framför tvn :P


Ha en fin kväll <3


Kommentarer
Postat av: lotta karlsson

Hej min söta Emelie!! Herre gud vad fint du gjort och vad DUKTIG du är!!! Meeeen vilket fantastiskt kort på magen har aldrig sett något så ovanligt!!Kom en tår i ögat när jag såg det!!OTROLIGT!! Ha det bäst!! Hälsa familjen!!Kramiz<3 <3 Moster!!

2010-08-17 @ 20:11:46
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket moster :)

Haha ja d bilden är verkligen häftig men jag glömde skriva ut att den inte är äkta :)

Eller jag vet inte om den är äkta men det är inte på min mage, jag hittade den på nätet :)



Ha det så bra!! Love you <3

2010-08-17 @ 21:04:37
Postat av: therese

Blev jätte fint i din hall!! Såg oxå denna skohylla när vi va på ikea för att köpa köket å tänkte att jag sedan skulle köpa en sådan till min pytte lilla kallfarstu, men vågade inte ifall den inte fick plats... Får se vad nästa ikea besök har att erbjuda.

2010-08-17 @ 21:42:38
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0