Gravid v 25 & Kameran helt slut!!


Hallåj på er.

Nu är snart min enda lediga dag denna vecka över.. I helgen är det jobb hela dagen fraam till 16:30 :/ Mindre roligt men nästa vecka blir bättre i alla fall.
Benny blir hemma en vecka till också eftersom att det inte fanns jobb nu till veckan så då tänkte jag att vi kanske kan ta tag i Sagas rum. Idag har jag påbörjat för att riva ut garderoberna men vi lyckade bara att få ut den ena. Efteersom att det behövs lyftas lite hit och dit och den ena ska ut i garaget så behöver Benny hjälp av någon eftersom att jag inte direkt vill böka med tunga och riskabla lyft nu.
Sen blir det nog ÖB för att inhandla lite färg så att det kan målas om där inne.

Nu är jag inne i v 25 av graviditeten. Nu springer tiden iväg tycker jag!!




Benny tog en bild på mig men magen synd väldigt dåligt.




Här syns den lite bättre i alla fall :)
Där har jag mina sköna mammajeans på mig också.. Hur sköna som helst!! Så nu måste jag hitta ett par till men på rea haha. Jag köpte ju mina för 100:- men egentligen så kostade dom 499:- :/
Lite väl dyrt för något som endast kan användas några månader tycker jag..


Vi får se om jag lyckas att ta några flera bilder. Jag måste nämligen köpa en ny kamera nu pga att kameran nu har ballat ur totalt!!
Den har krånglat hela tiden i stort sett när man sätter på den så står det att batteriet är slut fast det inte är det så man får knäppa på och av ända tills den ger med sig.
Men nu så kanske man får igång den endast 1 på 20 försök så nu är den väääl slut. Jag antar att batterierna också är dåliga nu men jag känner ända att det behövs köpas en ny eftersom att jag inte har tålamod att krångla med den längre..
Så vi får se vad det blir :)



Bebisen är nu ca 30 cm lång ifrån hjässa till häl och väger över 600 g :)

Lillen där inne har sprattlat på bra mycket idag. Vissa dagar så är det jättelugnt och vissa dagar så är det full rulle där inne :)


Hoppas att ni haft en bra dag och får en riktigt trevlig helg!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå så vacker du är! vad kul att ni ska ha ett barn till :) Massor med grattis till er! :)

Stor kram!

2010-08-12 @ 12:37:47
URL: http://http:/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0