Grattis bästaste vän!!


Stort Grattis till min underbara vän Linda som fyller hälften till 50 idag!! :)
En riktigt vän som alltid ställt upp. Vi har varit vänner ända sen lågstadiet och kommer vara vänner livet ut! En sprallig, förvirrad och rolig tjej med hjärtat på rätt plats! :D

GRATTIS!!



Jag och Linda när vi invaderade vasaloppstältet i vintras :)
´


Idag har jag jobbat igen och sen blev det att hälsa på Bennys mamma eftersom att hans bror + flickvän kommit upp.
Sen blev det såklart att hälsa på Linda och äta lite tårta :)

Nu blir det sängen igen för att sedan kliva upp till ännu en arbetsdag. Känner mig helt mörbultad efter förra veckans arbetande så jag ser verkligen fram emot mina tre dagar i rad ledighet (fre, lör,sön) :)


PS: Det var inte kameran som hade ballat ur utan batterierna haha :)
Så nu har jag inhandlat nya batterier och den fungerar ett tag till.. "Peppar, peppar"


Hoppas att ni har det bra och mår bra!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0