garderoberna är borta!


Det blev som sagt stooor skillnad i Sagas rum efter att vi hade tagit bort garderoberna.
Det stod alltså två stora garderober direkt till höger när man kom in i hennes rum vilket gjorde att rummet kändes litet och trångt och framförallt svårmöblerat.




Fint va?? haha :)

Dom har som sagt tapetserat runt garderoberna och inte bara 1 gång. Jag tror att det sitter 3 lager med tapet där. Så nu hoppas jag att det inte tar allt för lång tid att få nytt golv och nya tapeter..
Det var ju ganska lång kötid tyckte jag att hon sa och jag hörde att det var någon som fått vänta flera månader!!
Det hoppas jag ju inte att jag får lov att göra.. Kommer att bli galen om jag inte får det fixat snart och när jag väl har varit på IKEA så vill jag ju verkligen att det ska vara klart..

Synd att man inte kan sånt där själv.


Sitter just nu hemma på min lunch, sen ska jag servera pensionärerna lite mat så slutar jag 14:00 sen så är det bara 1 dag till att jobba så är jag ledig 3 sen :) *underbart*
Saga är hos sin faster och Benny har åkt ut med båten för att fiska med sin pappa och bror och kommer nog säkert inte hem fören i kväll någon gång.




aknade i morse av att jag drömde världens mardröm!
Jag låg helt plötsligt på sjukhus och bebisens hjärtljud gick ner mer och mer och allt började lysa rött och pipa.
Benny satt brevid mig och tröck på larmknappen som inte verkade fungara. Vi var helt panikslagna och när det väl kom in en läkare så var det i stort sett för sent. Han skulle kolla med ultraljud men precis då så vaknade jag upp!!
vad hemst det var att drömma en sån drömm. Stavas drömm med ett eller två m föresten??
Blev osäker :)


Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

dröm stavas med ett m. Å jäklar vilken läskig dröm! :/

Njut av ledigheten i helgen nu! :)

2010-08-11 @ 13:41:05
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: therese

Hej Em =) Blir nog bra då det är färdigt =) Vad gör du imorgon kväll? Kramar!

2010-08-11 @ 15:08:15
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: therese

Tänkte att om mitt liv å min dag flyter på bra imorgon så kanske du kan titta in till mej på kvällen då lille Jack har somnat? Men vi kan väl höras av å se hur dagen imorgon ser ut för oss båda- det vet man ju aldrig ;)



Många kramar.



2010-08-11 @ 22:06:38
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: therese

Hur är det med di dag idag, min har hittills inte blivit som jag täkt alls. fästing på hunden å Leon getingstungen.. Men men...

Vi kan väl höras nåt på sms? Kram

2010-08-12 @ 13:54:04
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0