Flera namn.


Det har tillkommit 2 till flicknamn på listan :)
Vet inte vad Benny tycker än eftersom att jag glömt bort det hela tiden haha och nu är han inte hemma så då blir det att fråga honom sen när han kommer hem då :) Jag har gått och tänkt på 2 namn till i alla fall och det är:

Tilde & Nilia

Namnet Nilia vet jag inte ens om det finns men det var en dag här som det helt plötsligt ploppade upp i mitt huvud och jag fattade tycke för det på en gång..
Har ni hört det namnet någon gång?


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Matildan

Tilde är supervackert tycker jag!! Ett tag var jag sugen på att byta namn från Matilda till Tilde, då jag alltid tyckt att "Matilda" känns lite för klumpigt. Men jag har kommit över det och börjar nu gilla mitt namn mer och mer.

Men, som sagt, Tilde är suuuuuperfint!



Nilia har jag aldrig hört, men det var rätt sött faktiskt! Spännande!



Kram kram till er, hoppas ni mår bra allihop!

2010-08-29 @ 15:51:00
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är jättefint, inte så vanligt heller och Nilia som sagt dök bara upp i mitt huvud och jag är osäker om det ens finns :)



Men Matilda är väl fint. Har du verkligen känt så? Jag vet att jag velade byta namn när jag var liten till Elin haha. Men jag är nöjd med mitt namn idag :)



Med oss är det bara bra. Hoppas att det är bra med dig också och att vi ses snart :)



Kramar <3

2010-08-29 @ 19:04:05
Postat av: Malin Ors

Nilia var superfint =D Fint med lite unika namn (dock inte flower-power flum flum namn) ;-)

Lava var också nåt som bara kom från ingenstans å hade aldrig hört nån som heter så, men sen har jag hört att det faktiskt finns några enstaka (tydligen en på Sollerön)

2010-09-01 @ 10:10:17

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0