Egentillverkad skylt.


jag har haft ett väggord i ca ett halvår nu som inte har kommit upp. Anledningen till det är att vi bor som sagt i lägenhet och ett väggord går inte att återanvända vad jag vet så då tänkte jag att jag skulle försöka fixa till som en skylt :)
Tiden har gått och jag har inte tänkt på att fixa i ordning en skylt förens jag vet hur jag ska göra i hallen där den ska sitta.
Nu vet jag hur det ska bli så nu passade jag på att göra i ordning den..

Jag visste inte hur eller av vad jag skulle göra den men när man väl gett sig f*n på att man ska göra något så brukar fantasin flöda på ganska så bra faktiskt :)


Så jag slet loss 2 plankor av en sak som aldrig används och ska kastas i alla fall.. "klicka för större bild"

                                      

Jag spikade ihop dom med hjälp av två mindre och smala träbitar bakom.

                                         

Sedan målade jag med vitfärg och knackade lite med hammaren i kanterna så att den skulle se lite använd ut och så drog jag på väggordet och detta blev resultatet

    

Jag har satt på ett sidenband som jag visste låg och skräpade någonstans för upphängning men det har jag gjort efter att jag tog bilden.

Jag är nöjd av resultatet och det blir nog bra när den kommer på plats sen "troligtvis i morgon"

och det som är bra och själva tanken var ju att när man ska flytta så tar man ju väggordet med sig :)


Trevlig kväll <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0