Det blir en ny barnvagn.


Igår klickade vi hem en annan barnvagn istället :)

Vi fastnade för den på en gång och det vi har läst har endast varit bra kritik om den. Det är en tysk barnvagn så den är också mycket billigare än att gå och köpa ny någon annanstans. Det som är så bra är att det är ett jättesmidigt chassi/underede som blir hur litet som hälst när man fäller ihop det och det är både en sittdel och liggdel att sätta på och man kan bestämma om man ska ha barnet emot sig eller inte vilket jag tycker är viktigt eftersom att jag helst vill se barnet när jag går + att det följer med en tillhörande bilbarnstol som man också kan sätta på underredet.
Hur praktisk som helst.
Det ingår också regnskydd, åkpåse och skötväska i priset. Vi fick allt för 3350:-





Så nu har vi satt ut den vagnen vi köpte för att få tillbaka pengarna.

Jag ser det så här:

Vi har köpte en begagnad vagn men måste ändå köpa bilbarnstol, regnskydd och skötväska.
Då kommer vi ändå upp i den summan som vi nu har köpt en ny vagn för med alla tillbehör + att det då är 24 månaders garanti  vilket det inte är på baganade saker.

Så jag tycker ju det är mycket smartare :)
Förstår ni hur jag tänker??


idag blir det tacos :P

Har haft fullt upp hela dagen med att fortsätta ta reda på Sagas rum och göra klart där inne, tvättat kläder, tagit reda på en massa skräp som ska ut, hängt tvätt, dammsugit mm


Ha en fortsatt bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett jäkla bra pris för allt det där! Jag tycker du gjorde det helt rätt.. Det är viktigt att det känns bra! :)

2010-08-31 @ 16:58:02
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Sandra :) Ja nu känns det mycket bättre faktiskt.

Det var verkligen ett bra pris och det känns skönt att det är nytt och fräscht med garanti. Säkerheten är viktig tycker jag. :)



Kramar!!

2010-08-31 @ 18:29:27
Postat av: Tove

Shit, vilken snygg vagn! Och smart med alla delar. Helt klart rätt val. Själv har vi en Kronan-vagn sedan förra graviditeten och den har varit supertoppen. Vi köpte till extra stora terränghjul och då vart den perfekt för powerpromenader och enkel att rulla upp och ner för trappor. Men den var typ dubbelt så dyr som din. Min syster köpte en begagnad för 150 kr som jag och min mamma "pimpade upp" med nya tyger etc. Och syster var supernöjd med den. Å andra sidan vart hon ju tvungen att köpa blöjväska, bilbarnstol etc så det blev nog inte så mycket billigare i allafall...

2010-09-01 @ 11:22:05
URL: http://blogthebaby.wordpress.com/
Postat av: Marina

Hejsan, jag skulle bara vilja höra vad din tyska barnvagn heter? Låter som en smart vagn, och funderar själv på en. :)

2010-10-04 @ 05:20:55
Postat av: Emelie

Hej Marina :)



Kul att du kikade in.. Vagnen heter Leviroo. Jag är riktigt nöjd med köpet måste jag säga. :)

Går du ut och söker på tradera så hittar du flera bilder.



Välkommen tillbaka :)

2010-10-04 @ 11:01:00
Postat av: Lisa

Hejsan!

satt och googlade på Leviroo vagnar och kom in på din sida. Verkligen supersnygg vagn, är den så bra som den ser ut?

Hur har den funkat att köra nu på vintern?

har du en vit? blir den lätt skitig?

Du får jättegärna svara på min mail om du har tid.

Mvh/ Lisa

2011-03-15 @ 18:05:45
Postat av: Lisa

Hej

har några frågor till som jag skickade på din mail

Mvh/ Lisa

2011-03-18 @ 11:12:32

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0