Det är över nu..


Ja nu har jag jobbat mina 2 månader över sommaren!
Sista dagen blev avklarad idag så nu återgår jag till min timanställning igen. Det har gått väldigt fort vilket betyder att sommaren också har gått väldigt fort och nu är det höst! Det känns jättekonstigt och tråkigt att den är över men nu vill jag ha en fin i höst :)
Det har gått bättre än förväntat att jobba dom här 2 månaderna men nu ska det bli skönt att få ta det lite lugnt och vara lite ledig. Nu kommer min semster haha..

Hoppas att dom kommer och tapetserar i Sagas rum nu.. Helst i morgon men jag har ju inte hört något :S Det är lite jobbigt att leva med grejjer i hela lägenheten överallt. Känns stökigt dygnet runt.


Sitter just nu i soffan helt ensam och kikar på tv. Benny och Saga har lagt sig och jag ska nog ta mig en smörgås innan jag också lägger mig. Vi är trötta alla 3 idag tydligen :) Benny och Saga har ju varit ute och fiskat nästan hela dagen och jag har ju jobbat och dagen på jobbet har varit seg vilket man blir väldigt trött utav..
Mamma och pappa bjöd oss på chiliconcarne idag vilket är en favoriträtt :) Riktigt gott och snällt gjort av mina kära föräldrar..


Nej nu blir det att stänga ner datorn så sov så gott! :)
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Ååå röra, då får du veta hur det känns ;)

Vad blir det för tapet i sagas rum?

Kramar!

2010-08-22 @ 22:09:29
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: therese

Kom gärna, men vi får se när det passar. Jag sticker till västerås om nån timme å kommer hem sent imorgon kväll. Har dagis inskolning å fullt upp i veckan- men vi hörs av så ser vi vad vi kan åstadkomma=) Kramar

2010-08-23 @ 12:46:32
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0