Barnvagnsköp.. :)


Hej på er..

Ja jag och mamma for iväg vid 14:00 idag för att kika på vagn i leksand. Vi slog till och köpte den. Det syns såklart att den är använd men mina kära föräldrar betalade den och man kan ju inte begära så mycket och vara så kräsen när man köper en begagnad vagn.
Nu ska jag tvätta upp delarna och skura av chassit så att den känns ren och fräsch så att man kan bädda in den..
Det jag ska köpa är en ny skötväska eftersom att den som vi fick till kändes ganska sliten och så märkte vi när vi kom hem att dragkedjan var trasig på den. Ett regnskydd vill jag också ha till den, myggnät har jag kvar ifrån våran första vagn. Nu när man tänker efter så känns det ju synd att vi sålde våran förra vagn, den köpte vi ju i alla fall helt ny och riktigt riktigt fin var den.

Men jag är nöjd nu också..




Inte den bästa bilden men så här ser den ut i alla fall.. Tuff och kaxig modell som kan passa både kille och tjej tycker jag.. Kromade fälgar till och med haha :)
Den får ju helt klart duga och det kommer nog att kännas bättre när man tvättat den och bäddat i sitt eget  i den..
Har inte sett någon liknande vagn förut faktiskt och märket är för mig okänt.. Det ska vara en -08 i alla fall..


idag har jag verkligen haft fullt upp ifrån i morse så nu blir det väl en kopp te och tidigt i säng..
I Sagas rum ska det tapetseras i morgon. Det kom hit en igår som började med rivning av tapeter och spackling så nu blir det klart i morgon äntligen så man kanske kan få lite ordning här hemma igen.. Det står verkligen saker överallt!!

Trevlig kväll..
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Den var ju skit snygg :D

2010-08-25 @ 14:44:04
Postat av: Malin

den fanns på blocket när jag letade första barnvagnen till Wilma med .. Kommer ihåg den för jag va sugen på att köpa den :D Hehe

2010-08-25 @ 20:54:45

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0