The american dream! :)


Någon gång i mitt liv ska jag ta mig till USA!
Att avnjuta en amerikansk äkta frukost, att få åka cabbat genom öken och stad, att få uppleva allt det STORA som alla pratar om och som man bara ser på tv, att få äta en riktig amerikansk BBQ buffet kanske? :P
Det finns hur mycket som helst som jag vill uppleva och allt tack vare filmer såklart :)

En stor dröm för mig är ju att äga ett stort fint amerikanskt hus! Har verkligen drömt mig iväg om det i hela mitt liv!
All snickarglädje som finns på dom husen, stora rum med stora öppna spisar, stora vackra spröjsade fönster. Ett fint hus på en kulle precis vid havet i en alldeles lagom stad kanske som mora i storlek hade ju inte varit helt fel :)

drömmar, drömmar! :)



Om jag någon gång lyckas skaffa hus så är det minsta jag vill ha en "Portch swing" Jag har alltid älskat dom vackra veranda gungorna och det ser ju så mysigt ut att bara slå sig ner med någon som man tycker om och sväva lite under tiden som man bara andas, tittar och njuter av livet!

Har ni drömt om ett liv i staterna?

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Hoppas du kommer dit gumman.

2010-04-14 @ 21:42:23

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0