Lite bilder ifrån kalaset.


Det blev inte så många bilder tagna igår. Det är väl så när man har fullt upp att prata med folket :)
Men jag antar att min kära storebror har en hel del bilder ifrån igår.. Han går ingenstans utan sin kamera haha :) Men det är ju bara bra det, för om man efterlyser bilder ifrån någon dag så är det ju bara fråga honom :) och riktigt bra bilder är det ju också eftersom att hans kamera inte är av den billigare sorten haha


Daniel och kameran :D


Födelsedagsbarnet med tuffa nya kläder och hammaren som hon lyckades vinna på marknaden dagen innan.


Här ska det öppnas paket. Saga, min kusin Malin och Daniel.


Moster Lotta och Sagas tremänning Enya.


En något blek jag haha.


Min fina lillebror Tobbe.


Saga och Enya lekte och hade roligt.


Sagas berg av presenter. Mycket fina saker fick hon och hon blev riktigt glad.

Ja det blev ett trevligt kalas och mycket fina presenter.
Jag blev också riktigt riktigt nöjd! Nu för tiden förväntar man sig ingenting alls när man fyller år. Jag är ju superglad bara om det kommer hit lite folk på fika och om man skulle få en blomma så blir man ju mer än lycklig över det.

Jag fick underbara buketter med blommor och en mårbacka pelargon i kruka, presentkort på cubus vilket kan vara välbehövligt nu när man ska växa och bli rund haha, presentkort till stackmora trädgård vilket är perfekt eftersom att blommor är ju inte det billigaste när man ska göra fint ute nu till sommaren, och en spegeldörr av moster med fam som jag får åka och hämta när jag kan. Vilka fina presenter va? och ingen är lyckligare än jag :)

Just i skrivande stund håller min käre man på att göra i ordning på baksidan.. Jag vet inte vad han fick för ryck men skönt att han satte igång med det i alla fall. Själv har jag dragit på det och inte känt att jag har haft krafter till det riktigt än. Hoppas att han får såna ryck oftare haha :)

Vi ska ta oss en sväng bort till mina föräldrar med en växasäng som vi ska ställa i deras vedbod till vi vet vart vi ska göra av den. Eftersom att vi bor i lägenhet så finns det ju inga förvaringsutrymmen och då kan det ju vara jätte snällt att få låna av andra som har. skulle behövt fått iväg massor av saker egentligen men men så är det.

Hoppas att n får en fortsatt fin dag..
Kramar till er <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0