GRATTIS MAMMAS PRINSESSA! :)


Ett stort Grattis på 6 års dagen min älskade lilla Saga!! Tänk vad tiden går fort. Förskolklass nu till hösten å allt. ojojoj.



Nu ska hon ju också bli storasyster om allt går som det ska :)
Befinner mig i v. 10 nu så det är väl ca 2 veckor kvar tills man kan säga att "riskperioden" är över..
Så nu vet ni om varför jag inte har bloggat.. Pga att jag har varit sängliggandes i ett par veckor med en enorm trötthet och ett illamående utan dess like..

Jag är i alla fall uppe på benen nu men jag känner mig fortfarande illamående och kan kräkas och det enda som hjälper är att äta, äta och äta. Jag är hungrig och måste äta i stort sett hela tiden annars kräks jag. Undrar hur detta ska sluta haha.. :D
Jag blir också andfådd direkt jag ska göra något. Nu när Saga fyller år så har jag bakat kakor och glasstårtor och så är det ju en del städning att komma i kapp med och eftersom att jag har legat och i stort sett förtvinat så kan jag tala om att jag har riktigt ont i ryggen nu haha *suck* det blir väl så när man ska gå ifrån sängliggande till supermamma på en gång. Men nu har jag i alla fall lärt mig att tillåta mig att ta det lite lugnt ockdå. Man hinner inte allt och man orkar inte med allt heller. Var sak får ta sin tid. På lördag blir det tårtkalas här hemma. Jag längtar till att få äta glasstårtorna som är såååå goda och så har jag bett min käre far att göra en gul kaka som han är expert på *mums* det finns nog ingen som inte gillar den kakan! Tack pappa!!

Hur är det med er och hur har ni haft det??? <3

Nu ska jag återgå till lite städning och så hoppas jag på att orka blogga riktigt nu igen :)

Många många kramar!!!!


Kommentarer
Postat av: lotta karlsson

Välkommen åter!!Har verkligen saknat dig på Bloggen..Skönt att höra att livet börjar kännas lättare nu!! Snart slipper du illamåendet,och få må ok!! Härligt!!Världens STÖRSTA GRATTISKRAM TILL SAGA idag!!Hipp Hipp Hurra för henne idag,,vi syns på Lördag!!Största KRAMEN till dig med!!Love you,,Din moster<3 <3

2010-04-22 @ 13:34:14
Postat av: Therese

Så nu är det officielt, då får jag säga GRATTIS HÄR OXÅ!!! Fantastiskt. Men din stackare... Ät ät å ät!! Det har jag gjort för att bli av med det där förbannande illamåendet!! Har också saknat dej på bloggen!!

Städa inte ihjäl dej inför kalaset nu!! Jack fyller nästa vecka å jag tänker inte göra ett förbannande skit förutom tårta. Ser verkligen ut som kaos här (på riktigt alltså!) Men så får det vara nu mitt i livets villervalla! Så det blir bara familj på kalaset, i röran =) Känns lite tråkigt ändå- för vi har ALLTID haft med våra kompisar också!



Grattis till snyggaste Saga i "stan" på stora dagen. Å hälsa den blivande stolta tvåbarnspappan!



Massa kramar //Therese

2010-04-22 @ 17:26:11
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Grattis! :D Fasiken va skoj! Håller tummarna för att allt går som det ska!

¤varma kramar¤

2010-04-27 @ 10:39:13
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0