En riktigt bra kalasdag!


Idag har vi haft kalas här hemma för Saga och mig. Eftersom att vi  fyller år så tätt inpå varandra så blir det bäst att slå ihop fikat tycker jag :)

Det var jättetrevligt med nära och kära och mycket fina presenter! Tack allihopa! <3

Lägger nog ut lite bilder i morgon tänkte jag :) För nu är det ju dags att kika på körslaget och sen blir det sängen eftersom att jag är sååå himla trött.
Saga är jättenöjd trots feber. Stackars liten åkte på feber på självaste födelsedagen i torsdags och nu natten till idag så hade hon ca 40 grader hela natten men var i alla fall piggare när vi hade besök. Typiskt att bli sjuk nu när det är kalas och marknad och allt men vi har hunnit med allt i alla fall och lilla gumman har haft ork och energi precis så det räckt till det hon har velat göra :)

Tack till min kära Benny också som hjälpt med städningen dessa dagar, det har verkligen behövts en extra hand nu när jag mått som jag mått och blir andfådd hela tiden! <3 you..

Hoppas att ni mår bra allihopa och ha en trevlig kväll!!

Kramar ifrån mig... <3

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0