1 vecka utan dator!

Hej på er!

Nu var det ju ett tag sen som jag bloggade och det finns några orsaker till det.
Samtidigt så har det varit skönt att inte känna ett "måste" att gå ut på datorn varje dag. Nu är det ju så att jag har inte kännt något "måste" alls på 1 vecka så gissa hur mycket det är som jag har att komma ikapp med här hemma :/

Hur har ni haft det och vad har ni gjort? :)

Hur jag har haft det behöver ni inte tänka på. Jag kan ju säga det att jag har legat i sängen i stort sett hela tiden och sprungit fram och tillbaka och haft mitt (sociala med Ulrik) om ni förstår vad jag menar haha..
pga detta så har jag inte alls haft ork eller lust till någonting. Jag åkte tom in på MAXI på skärtorsdagen när det var som mest folk i farten OSMINKAD! Då är det väl inte så bra med Emelie va? Jag som inte vill gå utanför dörren utan smink.. Men men det var ju ganska skönt det också :D

Har ni haft en bra påsk? ätit någon påskmat?

Saga har i alla fall gått påskkärring och fick hur mycket godis som helst! Benny och Saga fick traska ut och plocka lite påskris i år som dom sen dekorerade så fint :) Ser ut som ett helt träd i hallen haha..

ska nog lägga ut en bild på Saga som påskkärring sen..

Ha en bra dag!
Kramar till er..


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0